foto spt 3 12

Anglų kalbos mokytojos pasidalino gerąja patirtimi

11 192023-11-19

Lapkričio 15 dieną anglų kalbos mokytoja Olga Kasikauskienė subūrė Jonavos rajono bendrojo lavinimo mokyklų anglų kalbos mokytojas pasidalinti gerąja patirtimi tema „Interaktyvūs ir aktyvūs metodai sėkmingam mokinių kompetencijų ugdymui“. Renginio tikslas – plėsti asmenines, profesines bei dalykines kompetencijas. Susitikime dalyvavo Jonavos pradinės mokyklos, J. Vareikio ir R. Samulevičiaus progimnazijų, Jonavos rajono Ruklos J. Stanislausko mokyklos-daugiafunkcio centro bei „Lietavos“ pagrindinės mokyklos anglų kalbos mokytojos.

Pamokoje naudojamus metodus bei internetinius įrankius pristatė O. Kasikauskienė („IKT įrankiai mokinių pažangos vertinimui ir įsivertinimui“), Jonavos J. Vareikio progimnazijos mokytoja R. Kuklierienė („Classroomscreen“ naudojimo galimybės anglų kalbos pamokose“), .Jonavos rajono Ruklos J. Stanislausko mokyklos-daugiafunkcio centro mokytoja K. Ivanovė („Interaktyvios vaizdo pamokos-viktorinos su „Nearpod“ ir „IslCollective“) bei Jonavos R. Samulevičiaus progimnazijos mokytoja A. Krutkevičienė („Interaktyvūs įrankiai, skatinantys mokytojų ir mokinių sklandų bendravimą ir bendradarbiavimą“).

Laikas praleistas produktyviai: susipažinta su naujais IKT įrankiais, praplėstos asmeninės, profesinės ir dalykinės kompetencijos.

„Lietavos“ pagrindinės mokyklos anglų k. mokytoja Olga Kasikauskienė


Respublikinė metodinė-praktinė švietimo įstaigų vadovų ir mokytojų konferencija „UTA keliu. Keičiame požiūrį į mokymą(si)“

11 132023-11-12

Lapkričio 9 d. Justino Vareikio progimnazijos bendruomenė kartu su Jonavos rajono švietimo pagalbos tarnybos Mokytojų švietimo skyriumi suorganizavo respublikinę metodinę-praktinę švietimo įstaigų vadovų ir mokytojų konferenciją ,,UTA keliu. Keičiame požiūrį į mokymą(si)“, į kurią atvyko dalyviai iš Jonavos savivaldybės ir visos Lietuvos ugdymo įstaigų. Susitikimo tikslas – drauge kuo sėkmingiau dirbti pagal atnaujintas ugdymo programas, dėl kurių visi ieškome racionaliausių sprendimų ir metodų, priimtiniausio kelio į rezultatą, mokinių mokymo(si) pasiekimų gerinimą. Progimnazijos direktorė, konferencijos moderatorė Olga Mediekšė sveikino visus susirinkusius mokyklų vadovus, pavaduotojus, mokytojus, pagalbos vaikui specialistus ir kitus švietimiečius pabrėždama, kad eiti reiktų ne vienam ir greitai siekiant tikslo, bet eiti lėčiau, ilgiau, kokybiškiau ir visiems kartu, tuomet bus pasiektas rezultatas. Pristatė konferencijos svečius: Jonavos rajono savivaldybės vicemerę Birutę Gailienę, Seimo nario Eugenijaus Sabučio padėjėją Audronę Bagdonavičienę, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėją Violetą Kolesnikienę, Justino Vareikio progimnazijos kuratorę Niją Vareikienę.

Ugdymo ir mokymo srityje pokyčiai intensyvėja, o kylančių klausimų vis daugėja. Konferencija buvo suskirstyta į dvi dalis: metodinę ir praktinę, buvo pristatyti 9 pranešimai. Konferenciją pradėjo Evaldas Bakonis, NŠA Pasiekimų patikrinimo užduočių skyriaus vedėjas, kuris pristatė pranešimą ,,Ugdymo turinio kaita: kas lemia sėkmę?“. Kiti lektoriai: Gražvydas Kazakevičius, ,,EDU Vilnius“ projektų vadovas (pranešimas ,,Ugdymo turinio atnaujinimas: ar pavyks?“), Irma Kaminskienė, SMK Aukštosios mokyklos dėstytoja (pranešimas ,,Žmogiškasis potencialas švietimo įstaigos perspektyvoje“), Aušra Kazlauskienė,  VU Šiaulių akademijos profesorė (pranešimas ,,Kaip atrodo kompetencijomis grįsta pamoka: nuo uždavinio iki vertinimo“), Irma Kačinauskienė, Prienų ,,Žiburio“ gimnazijos direktorė (pranešimas ,,Kompetencijomis grįstas ugdymas mokykloje: kultūra, struktūros, procesai ir aplinkos“), Loreta Kazlauskienė, Justino Vareikio progimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja ekspertė (pranešimas ,,Savivaldus mokymasis ir šiuolaikinė pamoka“), Vilniaus Sofijos Kovalevskajos gimnazijos mokytojos: Jelena Misiūnienė, istorijos mokytoja metodininkė, Audra Kundrotė, lietuvių kalbos ir literatūros vyresnioji mokytoja (pranešimas ,,Kūrybinė klasė. Pamokos ir patirtis“), Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos mokytojos: Audronė Pileckienė, istorijos mokytoja metodininkė, Kristina Švitrienė, istorijos vyresnioji mokytoja (pranešimas ,,Rokadinio kelio istorija Lietuvos – Lenkijos pasienyje“), Edita Ruckienė, Justino Vareikio progimnazijos logopedė metodininkė (pranešimas ,,Mokymas bendradarbiaujant įtraukiojoje klasėje“).

Dalyvių gausa, susidomėjimas, aktyvus įsitraukimas į forumą parodė, kad tokios konferencijos yra reikalingos ir svarbios. Mokytojų švietimo skyriaus vedėja Loreta Bizokienė užbaigė konferenciją kunigo A. Toliato žodžiais, kad sėkmė pasiekiama, kai bendradarbiaujame. Bendradarbiaukime ir vienas kitam padėkime.

                                                                                         Informaciją parengė Jonavos Justino Vareikio progimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Leonora Postaukienė


Kėdainių ir Jonavos rajono priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinė diena

05 102023-05-10

Gegužės 9 dieną Jonavos rajono priešmokyklinio ugdymo pedagogės dalyvavo bendrame su Kėdainių rajono priešmokyklinio ugdymo pedagogėmis metodinės dienos renginyje, kurio tikslas buvo pasidalinti patirtimis, dirbant pagal atnaujintą Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą.

Pranešimus skaitė Jonavos vaikų lopšelio-darželio „Dobilas“ mokytoja metodininkė E. Tabūnienė („Patirčių erdvės – projektas (grupėje ir lauke) „Kodėl vanduo toks galingas“), Jonavos rajono Kulvos Abraomo Kulviečio mokyklos mokytoja metodininkė J. Ščiukienė („Patyrimo ugdymas. STEAM veiklų taikymas priešmokyklinio ugdymo grupėje“), Jonavos vaikų lopšelio-darželio „Saulutė“ mokytojos metodininkės R. Čižauskienė („Learningapps ir Worldwall programų pritaikymas ugdymo procese“) ir E. Rinkevičienė („Ugdymo galimybės su Blue Boot bitute“), Kėdainių vaikų lopšelio-darželio „Aviliukas“ mokytoja metodininkė I. Župerkienė („Kūrybiškas ir kokybiškas atnaujintos priešmokyklinio ugdymo programos įgyvendinimas“) ir Kėdainių r. Vilainių mokyklos-darželio vyresnioji mokytoja I. Fedaravičienė („Pedagoginės praktikos pavyzdžiai integruojant STEAM metodiką“).

Dalinimasis savo patirtimi ir kito rajono pedagogų darbo pavyzdžių analizė – tai žingsniai, padedantys įsivertinti, ar kūrybiškai ir kokybiškai įgyvendinama atnaujinta Priešmokyklinio ugdymo bendroji programa.

ŠPT informacija


„Ugdyti reiškia daryti, kad kas augtų, ūgėtų, eitų aukštyn“

05 042023-05-04

Tokiu pavadinimu balandžio 27–28 dienomis vyko Lietuvos švietimo centrų darbuotojų asociacijos konferencija. Dalyvius pasveikino Palangos miesto savivaldybės Švietimo skyriaus vedėja L. Valužienė ir asociacijos prezidentė V. Bujanauskienė. NŠA Stebėsenos ir vertinimo departamento Vertinimo skyriaus metodininkas L. Jašiniauskas pristatė pranešimą „Bendrojo ugdymo mokyklų išorinio vertinimo rezultatai: kaip kuriame ugdymą kiekvienam?“. Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos direktorė, Lietuvos mokyklų vadovų asociacijos narė V. Prižgintienė pasidalino mokyklos patirtimi rengiantis atnaujintų programų įgyvendinimui. Švietimo centrų atstovai dalyvavo praktinėje veikloje grupėse, kuriose dalinosi atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo patirtimis, sėkmėmis ir iššūkiais savivaldybėse. Kūrybinėse dirbtuvėse vyko matematikos mokymo ir mokymosi gerinimo plano aptarimas: kuo švietimo centrai gali padėti mokykloms? Su LR ŠMSM atstovais buvo diskutuota apie nacionalinių pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų rengimą ir įgyvendinimą.  

Dalyvaujant švietimo centrų asociacijos organizuojamose konferencijose ne tik  diskutuojama ir bendraujama tiesiogiai su ŠMSM, NŠA atstovais, dalykiškai kalbama su kolegomis, bet ir mezgama draugystė tarp rajonų, ieškoma bendradarbiavimo galimybių.

 Jonavos r. švietimo pagalbos tarnybos Mokytojų švietimo skyriaus vedėja L. Bizokienė


Atvira geografijos pamoka „Geografiniai tyrimai“

04 26 Geografija2023-04-29

Ruošiantis įgyvendinti atnaujinto ugdymo turinio programas aktyvėja profesinis Jonavos rajono mokytojų bendradarbiavimas. Vis daugiau mokytojų mokosi vieni iš kitų, mokosi kartu.

Balandžio 21 dieną Jonavos rajono geografijos mokytojų metodinės grupės pirmininkė, Jonavos Jeronimo Ralio gimnazijos geografijos mokytoja ekspertė Aušrinė Živaitienė vedė atvirą pamoką „Geografiniai tyrimai“ Jonavos ir Kėdainių rajonų ugdymo įstaigų geografijos mokytojams. Pamoka buvo organizuota pagal atnaujintas bendrąsias programas. Mokytojai susipažino su įvairia tyrimų metodika ir pamokos metu patys galėjo atlikti tyrimus. Vienas iš jų – kraštovaizdžio tyrimas „Laikas keičia Žemę“, kai naudojantis skaitmeniniais ištekliais parenkamos skirtingų laikotarpių fotografijos. Taip pat buvo aptarti ir kiti tyrimai: „Geografinis langas“, „Jonavos miesto funkcinės zonos“, „Kosmonautų gatvės kartograma“, kartografinio tyrimo metodika. 

Taigi atvira pamoka – vienas iš būdų efektyviai mokytis iš kolegų, dalintis patirtimi ir tobulėti.

ŠPT informacija


Metodinė popietė „Kompetencijomis grįsto ugdymo įgyvendinimas: teorija ir praktika“

04 242023-04-18

Balandžio 18 dieną Jonavos „Neries“ pagrindinėje mokykloje įvyko metodinė popietė įvairių dalykų mokytojams apie kompetencijomis grįsto ugdymo įgyvendinimą. Patirtimi dalinosi ir konsultavo Jonavos Jeronimo Ralio gimnazijos, UTA pilotinės mokyklos, mokytojų komanda: matematikos mokytoja metodininkė R. Dranseikienė, geografijos mokytoja ekspertė A. Živaitienė, dorinio ugdymo (tikybos) mokytoja ekspertė I. Kuuzeorg-Petrikonienė, biologijos mokytoja metodininkė I. Balickienė; Raimundo Samulevičiaus progimnazijos lietuvių kalbos vyresnioji mokytoja D. Bisigirskienė.

Į metodinę popietę pasisemti patirties buvo pakviesti ir kitų rajono mokyklų atstovai. Susiskirstę į dalykines grupes pedagogai aptarė esminius atnaujintų bendrųjų programų pokyčius, rekomendacijas, konsultantai pateikė konkrečių pavyzdžių, pasidalino aktualiomis nuorodomis, medžiaga, diskusijos metu atsakė į rūpimus klausimus.

Ši popietė – tai gražus ir naudingas rajono pedagogų bendravimo ir bendradarbiavimo pavyzdys.

ŠPT informacija

Renginiai

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1
4
5
11
12
16
Date : 2024-05-16
18
19
24
25
26

Renginių registracija

Projektai