2024-06-19
Kasmet gimnazistų ugdymo(si) rezultatų lūkesčiai sietini ne tik su teorinėmis žiniomis, bet ir su praktinėmis, inovacinėmis veiklomis, nes tuomet mokytis tampa lengviau, patraukliau ir efektyviau. Mąstydami apie bendrųjų kompetencijų tobulinimą, visapusiškos asmenybės ruošimą gyvenimui, įtaigias ugdymo(si) formas, metodus bei būdus, gimnazijos pedagogai daug dėmesio skiria edukacinėms išvykoms organizuoti. Tokios praktinės veiklos – išvykos į kolegijas, universitetus, pažintinės ekskursijos, muziejų, parodų, spektaklių lankymas, dalyvavimas įvairiuose projektuose, laboratoriniuose, edukacinėse mugėse, konkursuose – mokinių ypač laukiamos, nes akivaizdžiai praturtina jaunuolių patirtį bei tobulina jų individualius gebėjimus. „Tūkstantmečio mokyklos I“ projekto lėšomis gimnazijoje įgyvendinta ne viena patyriminė, veiklinamoji išvyka. Ugdymas(is) ne gimnazijoje sudaro puikias galimybes kryptingiau ruoštis būsimoms studijoms, artimiau susipažinti su svajojamos profesijos aplinka, darbo rinka, karjeros perspektyvomis. Šiais mokslo metais raliečių kryptinga ugdymosi tąsa dažnai vyko VU, KTU, VGTU, LSMU įvairių fakultetų auditorijose bei kolegijų erdvėse. Ugdytinių smalsumą, domėjimąsi įvairių mokomųjų dalykų subtilybėmis skatino integruotų pamokų organizavimas, susitikimai su įdomiomis asmenybėmis. Taigi edukacinės išvykos ir patyriminės veiklos – ne tik ugdymo(si) nauda, asmens pažinimo ribų plėtimas gimnazistams, siekiant geresnių pažangumo rezultatų, bet puiki patirties sklaida ir tarp kolegų-pedagogų.
Lyderystės, kultūros ir STEAM veiklų organizavimas pagal Tūkstantmečio mokyklos (TŪM) programą #tukstantmeciomokyklos #TŪM #lyderystė #kultūra #STEAM Programa finansuojama #NextGenationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
Nijolė Rimkuvienė, Jonavos Jeronimo Ralio gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė